Hanahjhamzah@yahoo.com

Selasa, 9 Ogos 2011

KENALI SAYA LEBIH DEKAT LAGI..


Serius ker nak tau? ehekz :D

saya suka bergambar & ambik gambar. tak kira di mana saya berada camera adalah teman dekat saya.

melawak? hm... bolehlah~ tapi hanya orang terdekat sahaja yang boleh memahami gaya dan cara saya bergurau.

seumur hidup ini saya dah banyak berkenalan, berteman & berganti teman. macam2 komen saya terima, ader yang kata saya pemarah, serius, ader yang kata saya sporting, lemah lembut lemah gemalai dan yang lebih parah lagi banyak yang mengata saya ni "JINAK-JINAK MERPATI". tak kisah lah aper pun komen mereka, yang penting saya adalah saya.

terus terang dengan jujur nya... saya memang pemilih bab cari teman. susah nak menemui teman sejati. yang ada .." datang tika ada mahu mereka.. dan pergi ketika dah senang" ...... yang benar2 menakut kan dan buat saya jera iaitu mempunyai teman sekelaminan (perempuan). entah dimana silap nyer... ader yang pandai bermuka2, depan saya dia baik.. di belakang dia tikam saya.... hah!! sebab tu hingga sekarang saya tak ader teman perempuan yang boleh saya percayai. saya lebih senang begini..
buat lagak sendiri dan tak busybody hal orang. Bukan sombong ataupun tak nak bergaul, cuma saya bagi batas kedekatan, itu ajer :)

                           gambar disamping kereta pertama saya... HYUNDAI ACCENT
                                                          Nama dia si "KUNING"
                                               (ehekz.. suka2 saya jer bagi nama :D )


                                                               RedRidingHood



Tiada ulasan:

Catat Ulasan