Isnin, 8 Ogos 2011

TAG : What's in my Bag? ++ OUTFIT OF THE DAY

salam semua nyer..
hm.. video kali ini adalah What's in my bag iaitu apa yang ada dalam beg saya?
sebenar nya dah lama jugak nadiarostam (youtuber) tag kat saya untuk buat video ni.. tapi saya masih ragu nak record sebab malu nak tunjuk aper2 yang ada dalam beg saya ehekz :D
tau2 sekali lagi tag menyerang saya, kali ni pulak dari EKYN86 youtuber jugak.
so.. tak ader sebab lagi saya nak berdiam ajer.

jadi... saya pun record video ni dan selipkan bonus klip iaitu OUTFIT OF THE DAY
sebab di bulan ramadhan ni saya biasa pakai tudung dan pakai baju melayu. (pakaian yang sopan dan sedap mata memandang). baju ni sebetulnya ada kain die, tapi dah rosak hangus terbakar sebab kepanasan yang berlebihan sewaktu menerikah nyer.. biasalah saya tak nak buang.. saya ambik baju ajer dan pakai padankan dengan seluar hitam.

cantek kan? sayang baju nyer masih baik, kain jer rusak ehekz :D 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan