Selasa, 20 September 2011

KEMANA SAYA MENGHILANG?

Assalamualaikum.. hai semua nyer~ apa kabar?
tentu ramai yyang tertanya2 kemana saya menghilang? saya bebenar minta maaf sebab tak ada masa nak update new video, saya tengah sibuk perhatikan bilik yang di renovate, modified jadi studio kecik saya. maklum sebelum ni ruang tempat record, filming dan barang2 make up saya bersepah dan terletak bercampur dengan living room, now.. alhamdulillah dah ada ruang khas studio tuk saya filming tutorial tuk kawan2.. nak tengok?

sebelum ni bilik ni adalah bilik store kat bawah rumah.. bincang2 punya bincang akhirnya alhamdulillah.. sepakat renovate jadi ruang khas studio kecik saya jadi tak lah lagi bercampur aduk dengan living room :)
sengaja hana pilih cat warna warni.. seperti cat warna yang ceria:
MERAH, PINK ,BIRU, GREEN APPLE dan PUTIH





















































 masih bersepah belum kemas lagi & 70% dah siap tinggal nak pasang CCTV ajer lagi. :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan