Ahad, 17 Julai 2011

Hanahjhamzah- EMMA WATSON INSPIRED MAKE UP (HARRY POTTER)

alhamdulillah.. sepanjang saya bukak channel youtube saya.. inilah permulaan video terbaik saya, quality gambar dan resulotion screen yang penuh.. maklum sebelum ni saya guna lappy acer kecik ajer.. dan editing guna WINDOW LIVE MOVIE MAKER & PINNACLE STUDIO 15 hasil nyer menyedihkan saya,tiap kali upload video saya tak fixed pada screen youtube, malah jadi kecik.
saya nekad...jika ada rezeki lebih, saya nak beli MACBOOK PRO dan alhamdulillah berkat sabar impian saya tercapai jua.. inilah video pertama saya edit guna IMOVIE 9..
dengan harapan, akan banyak lagi langganan (SUBSCRIBER) saya di YOUTUBE
dengan ada nya subscriber.. saya akan lebih bersemangat mencari idea dan berkongsi kebolehan saya dengan mereka.

terima kaseh kepada langganan saya.. kalian lah sumber semangat saya <3 HANAHJHAMZAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan